Kontakta oss



Vi på Norrgavel vill att våra möbler ska leva i generationer. Precis så vill vi även se på vår relation med dig som är intresserad av eller redan har valt Norrgavel. Därför blir vi alltid glada när du hör av dig till oss på kundtjänst! Dino, Ebba och Johan hjälper dig gärna när du kontaktar oss.

Vi vet dock att vissa frågor är vanligare än andra och vi har därför samlat vanliga frågor nedan som en liten hjälp på vägen. Om du hellre vill höra av dig till oss direkt för personlig hjälp, finner du våra aktuella kontaktvägar längre ner på sidan.



Betalning

Leveranstider

Sortiment & ytbehandlingar

Reklamation

Retur

Personlig hjälp

Kundtjänstmejl

kundtjanst@norrgavel.se
Besvaras måndag-fredag. Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar.

Reklamationsmejl

reklamation@norrgavel.se
Besvaras måndag-fredag. Vi svarar vanligtvis inom 24 timmar.

Chatt

När vår chatt är tillgänglig, visas "chatta med oss" i det nedre högra hörnet av webbläsaren.

Telefon – vi ringer gärna upp dig!

Skicka ett mail till kundtjanst@norrgavel.se
Ange Telefon i mailets rubrik (Obs endast ”Telefon”).

Inkludera följande i mailet:
- Om du önskar bli uppringd av en butik, vänligen ange vilken
- Beskriv kortfattat ditt ärende
- Eventuellt ordernummer
- Ditt telefonnummer


Vår kundfilosofi

För oss på Norrgavel är det viktigt med nöjda och återkommande kunder och vi jobbar aktivt i alla led med att utgå från det våra kunder berättar för oss, som underlag i vårt ständiga arbete att bli bättre. Även om vi redan blir bättre för varje dag och strävar efter att leverera perfektion i alla led, vet vi att både bra och mindre bra saker ibland inträffar. Ibland på grund av saker vi kunnat påverka och ibland på grund av andra faktorer vi inte kunnat räkna med. Vi vet också att vi inte är och inte heller vill vara som alla andra, precis som vi är väldigt medvetna om att det som är viktigt för oss, kanske inte är lika viktigt för dig eller tvärtom.

Oavsett vad som ligger bakom din kontakt med oss, så är vår målsättning alltid att hjälpa dig som kund där du befinner dig när du behöver vår hjälp. Vi strävar alltid i den mån det är möjligt att ta ansvar för det som har inträffat, på vårt sätt. Vår hjälp utgår även alltid från vår värdegrund och vår inredningsfilosofi. Ibland är det kanske enkelt och ibland är det kanske lite mer krävande, men i slutändan får vi vårt kvitto när du som kund efter flera år har levt med våra möbler och fortfarande kommer ihåg hur det var när du var i kontakt med oss.

Hjärtligt välkommen att höra av dig till oss på Norrgavel!


Monteringsanvisningar & produktblad

Som en del av vårt hållbarhetsarbete har vi gått ifrån monteringsanvisningar i pappersformat till digitalt format.

Skötsel & underhåll

Vårda din möbel med en stor dos kärlek – och den kommer åldras med skönhet och värdighet.

Våra butiker

Våra butiker står redo att hjälpa dig med allt ifrån den personliga gåvan till att ta fram ett helhetskoncept för ditt hem.

Ytbehandling & möbelfärg

Läs mer om våra öppna ytbehandlingar som låter träet fortsätta leva.

Enkelhet, känsla och närvaro

Utforska våra tidlösa matbord & stolar

Tidlösa stolar

    Hej, vi använder cookies för att denna sajt skall fungera bättre för dig.

    Mer info