- Norrgavel
- Information
- Norrgavel
- Jobba på Norrgavel
Jobba på Norrgavel
Lediga tjänster
Här kan du läsa om tjänster som finns lediga hos oss på Norrgavel. Hittar du ingen tjänst som passar dig är du alltid välkommen att skicka en spontanansökan!
Här hittar du kontaktuppgifterna till våra butiker.
Butiksansvarig säljare på Norrgavel (80–100%)
Människan i balans, naturen i balans, en planet i balans.
Så lyder Norrgavels vision, där vi uppmuntrar människan att vända uppmärksamheten inåt för att bättre förstå sig själv, naturen vi lånar och planeten vi delar. Norrgavel är ett värdegrundsdrivet företag som genom hållbara möbler vill inspirera till medveten konsumtion.
Vi söker nu en butiksansvarig säljare till vår butik i Nacka – en roll som kombinerar förstklassig kundservice med operativt ansvar för butikens drift. Vänligen notera att arbete kan förkomma i Stockholm city också.
Beskrivning av tjänsten
Rollen som butiksansvarig säljare är tvådelad, där du kombinerar:
» Säljarrollen – Du ansvarar för att leverera inspirerande och personliga kundmöten som håller hög kvalitet.
» Butiksansvaret – Du stödjer butikschefen genom att ta operativt ansvar för butikens drift och utveckling.
Säljarrollen
I säljarrollen ligger fokus på att aktivt möta kunder och hjälpa dem i deras köpprocess. Du är kompetent, inspirerande och lyhörd för kundens behov. Genom din förmåga att göra behovsanalyser skapar du en personlig och positiv upplevelse för varje kund.
» Kundmöten: Hjälp och vägledning genom hela köpprocessen.
» Uppföljning: Aktiv uppföljning av tidigare kundmöten och offerter.
» Dagliga uppgifter: Ta betalt, fylla på varor, exponera produkter och skapa en ren och trivsam butiksmiljö.
Butiksansvaret
Som butiksansvarig stöttar du butikschefen i att driva och utveckla butiken. Du tar ansvar för den operativa driften och bidrar till att butiken når sina mål.
» Operativt ansvar: Planering av bemanning, inköp och butikens visuella uttryck.
» Utveckling: Initiera och genomföra förbättringar som säkerställer butikens framgång.
» Administrativa uppgifter: Hantera fakturor, beställningar och rapportering.
» Ledarskap: Stötta kollegor och bidra till ett samarbetsinriktat butiksteam.
Arbetsområden
» Leverera kundmöten av högsta kvalitet och bidra till att butikens försäljnings- och resultatmål uppnås.
» Ansvara för operativ drift: bemanning, inköp och visuellt uttryck.
» Aktivt följa upp kundkontakter och lämnade offerter.
» Säkerställa en välorganiserad och attraktiv butiksmiljö.
» Bidra till teamets utveckling och stötta kollegorna i det dagliga arbetet.
» Arbeta med prismärkning, enklare möblering och städning vid behov.
Vem är du?
Vi söker dig som är enkel, engagerad och brinner för att möta människor. Din passion för kundmötet kombineras med ett stort intresse för Norrgavels värdegrund och historia.
Du motiveras av att arbeta mot gemensamma mål och ser stort värde i att bidra till ett starkt team. Samtidigt är du trygg i en ledarroll och trivs med att ta ansvar för butikens operativa drift. Du har en naturlig förmåga att organisera och strukturera, samtidigt som du kan vara flexibel och hantera avvikelser.
Vi ser gärna att du:
» Har erfarenhet av sälj och kundservice, gärna inom detaljhandel.
» Trivs i en ansvarstagande roll med varierande arbetsuppgifter.
» Är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift.
» Har ett strukturerat arbetssätt och är van att arbeta mot deadlines.
» Motiveras av att nå resultat genom samarbete och god planering.
Praktisk information
Vi ser fram emot din ansökan senast 16 mars 2025. Ansökan sker via mail till kevin.chu@norrgavel.se. Använd inte Linkedins funktion för att ansöka.
Intervjuer sker löpande, så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Kevin Chu på kevin.chu@norrgavel.se eller telefonnummer 0709-695939.
Välkommen med din ansökan!