Kundtjänst

Vill du kontakta oss?

Den senaste tiden har vår orderingång varit mycket högre än förväntat, vilket är fantastiskt glädjande. Men trots att vi jobbar för fullt för att packa din order och svara på dina frågor, så hinner vi inte riktigt med. Stort tack för ditt tålamod och överseende för att det kan ta lite längre tid än vanligt.

Mejl

kundtjanst@norrgavel.se

Telefon

Stängt för tillfället

Varmt välkommen att kontakta Norrgavels kundtjänst vid frågor, beställningar eller för tips och råd vad gäller vårt sortiment. Vi hjälper dig gärna!

          » frågor som rör din leverans
          » hjälp vid orderläggningen
          » om du önskar beställa till en adress utanför Sverige & Norge

Mejla oss på kundtjanst@norrgavel.se

Leverans innan jul

Vill du ha leverans innan julafton rekommenderar vi att du lägger din beställning av lagervaror* senast söndagen den 13 december, för att vara på den säkra sidan. Alla beställningar som läggs fram till och med den 13 december kommer att expedieras och skickas från oss senast fredagen den 18 december. Dessa datum gäller förutsatt att varorna finns på lager vid beställningstillfället, samt att inga leveransförseningar inträffar hos vår samarbetspartner PostNord.

Du kan självklart vara helt trygg när du handlar julklappar hos oss – det finns möjlighet att returnera varor efter jul. Norrgavel AB erbjuder ångerrätt och öppet köp på julklappar till och med den 10 januari, 2021.

Här hittar du våra köp- och leveransvillkor.

*Inredningsdetaljer eller småmöbler som finns färdiga på vårt lager, med angiven leveranstid 5-7 vardagar.

Vanliga frågor & svar

I vårt forum kan du söka bland vanliga frågor och svar! Hittar du inte svaret på just din fråga går det givetvis bra att ställa oss en ny fråga.

          » frågor om Norrgavel
          » våra möbler och övrigt sortiment
          » tillverkning
          » skötsel & underhåll

Ställ en fråga

Reklamationer

Vi arbetar kontinuerligt med att säkerställa att våra produkter håller högsta kvalitet innan de levereras till dig.

För en effektiv hantering av ditt ärende önskar vi följande information:
          » ordernummer
          » mobilnummer
          » kort beskrivning av det upplevda felet
          » bilder (vid ev. fraktskada önskas även foto på emballage)

Mejla oss på reklamation@norrgavel.se
Har du beställt via en butik - vänligen kontakta butiken på (stad)@norrgavel.se se fullständiga adresser

Du har enligt  konsumentköplagen  alltid 3 års reklamationsrätt avseende produktfel. Den förutsätter att reklamation sker så snart felet kunnat konstateras. Rätten att reklamera gäller inte fel som uppkommit till följd av bristande skötsel, felaktigt handhavande eller normal förslitning.

Mer information hittar du i våra köp- och leveransvillkor.

Offentlig miljö

Arkitekt eller inredare?

Då kan du handla från Norrgavel till dina projekt och kunder.

Kontakt Sverige

offentligmiljo@norrgavel.se

Kontakt Norge

oslo@norrgavel.no

Privata miljöer

Arbetar du som professionell inredare mot den privata marknaden? Då kan du handla från Norrgavel till dina projekt och kunder. Du kontaktar den butik som finns närmast dig.

Prislista & rabatter

Norrgavel arbetar inte med en speciell nettoprislista för offentlig miljö. Vi ger istället generella rabatter utifrån vår konsumentprislista eller offererar beroende på omfattningen av affärerna med våra kunder och volymer av enskilda produkter i projekt.

Möbeltyger

De flesta av våra möbeltyger klarar krav för offentlig miljö. Vill du använda insända tyger går det också bra till vissa möbler.

Butiker & övriga kontaktuppgifter

Butiker

Vill du komma i kontakt med någon av våra butiker? Se våra butikers kontaktuppgifter här.

Övriga kontaktuppgifter

Kontaktuppgifter till oss som arbetar på Norrgavel hittar du här.